Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Snart långledigt

Tjolahopp!!

Åh idag är som en torsdag och jag gillart :) Eller ja, jag jobbar ju faktiskt fredag men det är en kortis dag så det gör inte så mycket =) Bara skönt att få komma upp i tid och sen känna att man faktiskt gjort något =)

Idag jobbade jag som vikarie och det innebär MER PENGAR =) hihi! Och imorgon är jag också vikarie. Härligt! Även måndag är vikariedag och sen inte fören i juni =) Men skoj är det! Man är ju ändå där varenda dag och att då få lite pengar för det är ju ett extra stort plus =)

Idag började ju dagen med en tripp till vårdcentralen. Fick inga svar idag men på fredag ringer han om provsvaren. Vet ju att jag har något men vad är ju frågan, eller rättare sagt vilket penicillin jag ska få ;). När vi ändå var där kikade vi upp Melvin lite. Och det visade sig att han bara hade ett virus i kroppen. Halsen såg väl sådär ut så det är väl en jobbig och långdragen förkylning han åkte på. För igår kväll gick jag bara in en snabbis till honom och pussade på honom och kände att han var varm. Så då åkte febertermometern fram och visst hade han feber, 39,5 så pappa Robban har fått vara hemma med honom idag. Men sen var den som bortblåst och imorgon kommer han förhoppningsvis gå till dagis igen. =) Och det var tydligen ett tecken på att det är virus i kroppen, alltså att han får feber då och då. Hmm!

Och idag kom mina grabbar och hälsade på mig på jobbet, åh så kul =) Dom hade varit ute och handlat en massa nytt lego och lite där till så då hade dom svängarna förbi =)

Just nu sitter jag med en toning i håret och hoppas det blir i bara en färg. Sist jag färgade det blev det lite olika i färgen =) Älskar att göra förändringar i mitt hår =)

Tanken var att vi skulle grilla nu snart men jag känner mig inte jätte hungrig så vi skjuter upp det till imorgon istället, hehe!!

Kikade in på Aalins blogg idag och hon hade lagt upp några bilder från helgen =) så här kommer några..
Ha en fin kväll!! Kraaaam




Hahahahahahah, ser ni vilka raka tänder jag har??? Och det är något jag HATAR!!!! Hahaha


HÄRLIGT Ylva, härligt =)




Kommentarer
Postat av: Ylva

hahahha hääärligt hääärligt, men faaarligt faaaarligt ^^

2010-05-11 @ 20:39:07
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0