Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ullared & kalasande

Tjolahopp!!

Åh sikken skojjig dag vi haft =)

Dagen började kl 4 imorse. Vid 5 tiden var bilen tankad och klar att ge sig av =) Vi kom fram vid 7 tiden, precis när dom öppnade och vi var väl förberedda på att det skulle vara sjukt mycket folk där idag eftersom det faktiskt är löningshelgen och precis innan sommarn. Men ack så fel vi hade =) Det var nästan inget folk alls. Och vid 10 var vi påväg hem igen, hehe!! några tusenlappar fattigare men mycket annat skojjigare rikare ;).

Melvin har fått en hel del (fast mycket får han när han fyller) och även jag och Robban fick lite saker. Dock inga onödigheter ALLS! =) Det känns iaf skönt, hihi!

Och vi var hemma igen runt 12 och då hämtade vi hem vår prins innan han skulle sova. =) Och när vi kom hem stenslocknade han. Och så fort han vaknade var det till att stressa i lite mat i i hans mage och sen iväg för att fira Tuvis som blev 2 år igår! =) <3 Grattis prinsessan...Och tack för den otroligt goda tårtan ;)

Och sen åkte vi hem och bara mös. Har ju saknat min Melvin när vi inte setts på så länge =).

Imorgon är det morsdag så imorgon är det MIN dag =), hihi!!

Ikväll/snart ska jag och gubben mysa framför euorovision med ett glas vin och jordgubbar =) Mysigt värre!!

Näpp, nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva!
Ha en underbar kväll, för det ska vi ha!
Kram kram

Testade att tillaga Lax för första gången igår! Har aldrig annars gillat det men igår älskade jag det =) Hur gott som helst! Ungsbakad =)


Köpte en klänning idag och den invigdes på Tuvas kalas =)


Kalasande




Mm vad gott med tårta =) Sötfisarna som alltid har hållt ihop och förhoppningsvis alltid kommer att hålla ihop <3







Haha, det bidde lite barbapappa grejer till Melvin idag =) Men jag gillar´t ;)
Och man blir väldigt trött av att leka med sina kompisar =)



Min älskling, mitt hjärta, MITT ALLT!! Du betyder oerhört mycket för mig! Mer än någon kan kan föreställa sig...<3
(fått en ny polisbummecyckel idag =) )


Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

Åh, så mycket fina saker till en fin kille det blev.

Du är jättefin i din nya klänning. Kram

2010-05-30 @ 09:52:37
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Emily ('v') Mamma till Vincent

Vilka fina bilder!!=)=) Åhh vart köper man sådana fina barbapapa saker?? gud va fiiina

2010-05-30 @ 14:23:12
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: emily

va mycket "fiiint" det blev=D

2010-05-30 @ 14:23:35
Postat av: Amelie

Lax ÄR gott! Och va mysigt de blev med barbapappa i sängen ;)

2010-05-30 @ 14:27:54
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0