Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Soooon!!

Snart drar vi...Fjärilarna i magen börjar komma fram! =)
Imorgon är det jobb från 07.15 - 14.30, en härlig dag innan avresedagen.

Vi åker härifrån kl 06.00 på tisdag och sen kommer vi inte hem fören natten till den 9onde december =) =) =) Yeeey va vi längtat.

I helgen har vi packat, packat och åter packat. Men vi har även hunnit med att fira min älskade mormor som fyller år på tisdag =) Grattis grattis till henne

Och idag har jag varit hemma hos vännen Amelie på ett ME&I party. Dock blev det inget handlat men jag tycker det är kul att komma iväg och träffa vännerna ibland. =)

Just nu sitter jag och följer ett chatt på aftonbladet angående dessa maneter som uppmärksammats väldigt i Thailand. Lite nyfiken är man ju allt på riskerna. Jag har alltid varit en tönt när det gäller att bada i hav. Haha! Jag gillar inte vattendjur oavsett art. Haha! Och då skrämmer dessa maneter mig väldigt. Vill ju gärna ha med mig hela min familj  hem igen. Men det verkar som att det är väldigt liten risk att träffa på en sådan. Och det är väl tur. Det är ju som vanligt med media. Men det som skrämmer mig mest är att dom gillar att hålla till vid strandkanten. Där kommer ju Mellisen vara. =( Och vi är inga fan av att bada i pooler när man har strand alldeles jätte nära. Men vi får väl se! Man får ju tänka på att det är tusentals människor som badar där varje år och man har ju inte hört om så jätte många dödsfall. Hmm...

Nää nu får allt gubben min komma hem från innebandyn så vi kan mysa ner oss i soffan med rostat bröd och te =)

Lovar att försöka uppdatera bloggen då och då i Thailand. Det kan ju alltid vara skoj! =)

Ha nu en härlig kväll!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Ha det nu jättebra när ni är iväg och njut ordentligt. Var försiktiga och ta hand om er. Kramar till er alla.

2010-11-22 @ 20:19:36
Postat av: Sarah

Ja man kan se mkt likheter dom emellan =)

2010-11-23 @ 21:02:28
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0