Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Renovering pågår

Japp, det är precis det som görs här hemma =)

Nu är det vårat sovrum som skall göras iordning =) Och sen är det bara Melvins rum kvar och det kommer vi börja med om ca 4 veckor när tapetarna anländer =) Så från och med idag sover jag och Robban i det lilla rummet =)

Måste berätta att Robban var super söt och fixade till sig ett antal massa plus hos mig =) Melvin vaknade halv sex idag och eftersom Robban vabbade idag gick han upp då. Och vid kvart i 7 kom Melvin in och berättade att det var frukost och när jag steg upp hade Robban tänt ljus, kokat ägg och dukat upp en dunder frukost =) Tack älsklingen min..Det uppskattades till tusen!

Sen bar det av till jobbet och denna veckan är min första ass-vecka. Det menas med att jag inte är lika mycket på labbet, utan jag assisterar läkarna vid operationer, gyn undersökningar, rektoskopier m.m. och sen tar jag stygn, lättare omläggningar, ekg och ser till att allt finns på alla rum =). Ja en massa nya händelser =) Och jätte skoj att få göra annat än bara labbet =)

Ullared i helgen kan jag bara säga att det var toppen! Fick en massa nödvändigheter inhandlade. Hela familjen fick vinterställ och kläder, å jag fick äntligen mina efterlängtade vita termobyxor =). Jag som aldrig annars hittat kläder där hittade massor denna gången =) Även Robban hittade en hel del =) Så inte alls mycket "inredningsgrejer denna gången! Hehe

Nepp, nu ska jag fortsätta kika på ullared ;)

Och jag måste bara säga...YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! För imorgon börjar äntligen det älskade Desperate Housewife!! Wooohoo, missa inte det. Kanal 5 kl 21.00
Puss&Kraam

Mys framför pippi


Checka in min nya häst =) Som till och med gnäggar, haha



Pappa upp i dagen med sitt "fuck face"



Nää jag får allt bju på en glad bild på honom också =)

Här kommer vi sova framöver



För såhär mysigt är det i vårat sovrum just nu, haha



Åhh va jag älskar mina nya färger i badrummet =)



Min nya vinterjacka!! Ett kap om jag får säga det själv ;)


Kommentarer
Postat av: Noomi & Emilio

hjälp vad lik Melvin var, där han skrattar, din pappa som du visat bilder på nån gång.. verkligen jätte likt :)

2010-10-04 @ 22:37:36
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Postat av: MoFa

Men oj vad söt han är! Där han skrattar..;)

Kram och krama grabbarna!

2010-10-05 @ 19:56:40
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja de känns lite overkligt att han snart är här =) Men ska bli så underbart =)

2010-10-06 @ 21:40:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0