Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sjuka tider (igen)

Ja och då vart hösten här med en massa tråkiga och jobbiga förkylningar. Både jag och Melvin har legat hemma i feber och jätte ont i halsen. Melvin har dessutom blivit hes för första gången, hihi! Men nu börjar det släppa. Och jag som sagt att jag aldrig får feber, tjjiiii fick jag och shiiit va dödens jag varit..Haha!

Men imorgon ska jag gå till jobbet har jag bestämt. För nu är febern borta, bara halsontet kvar men det gör mig inte dödåliig så man inte kan jobba =)

Har dessutom fått köpt oss en tvättmaskin, finally! Våran har ju varit sönder  snart 2,5 månad. Så den var efterlängtad. Tur ändå att man har en tvättstuga på området. =)

Fick även köpt oss en liten tv till vårat sovrum, hiihi. Så nu kan jag, trött som jag är, ligga och kika på 21 filmerna/serierna i sängen! =) Och även ligga lite längre på helgerna med Melvin gosandes hos oss framför booompa..Siiiit bra

Idag ska vi äta spagetti och köttfärsås och ni anar inte hur längesen det var jag åt det =) Åh det ska bli riktigt riktigt gott!

Och just de ja, högskoleprovet på lördag..Fyyy bubblan sikken ångest. Men som tur är behöver INGEN få reda på vad man fått, hihi...Nervös till tusen är jag iaf. Och det tråkigaste är ju att man vet hur tråkigt det är att sitta och tänka, gnugga ögonen, läsa, lyssna på alla störande ljud runtom och titta på folket som sitter runtomen och skriver en massa och verkar fattat galoppet, HELA LÅNGA DAGEN...Haha, nää det är ingen höjdare men ddet måste göras!

Nu ska jag lägga prinsen min och sen ska jag nog ta och kolla lite på tv och riktigt krya på mig ännu mer
Kraam kraam

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Du kommer klara provet galant, det vet jag. Krya på dig/er. Kramar till er alla.

2010-10-19 @ 16:39:21
Postat av: PlastMommo

Såå gött me teve i sovrummet! Somnar till den varje kväll så gött. Lite halvkrassligt här också, men får krya på oss så vi alla är pigga tills vi ses nästa vecka! Lycka till med provet!!Kramisar o krya nu på er!

2010-10-19 @ 18:17:50
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Tack gumman, får hoppas att detta ska gå bra nu =)

2010-10-19 @ 20:10:42
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: MoFa

Grabben är i målbrottet! ;) Lycka till på lördag. Helgen efter firar vi!

2010-10-19 @ 20:16:58
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Faslig tur för oss att du var så bra att du kunde åka till jobbet : )

Hampus berättade nämligen att han hade inte varit hos doktorn, han hade varit hos Emma och hon petade i halsen : ) Men det gick bra ; D

haha

2010-10-20 @ 12:33:26
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha jag med kan jag ju säga. Och att det är en bäbis, det hoppas vi på ^^ Får se vad det blir för kön. :D

2010-10-22 @ 14:05:56
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

2010-10-23 @ 17:34:44
URL: http://nuppo
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

(iggnorera första inlägget)



Ja, jag kan ärligt säga att jag är glad att de inte var jag som var tvungen att göra det.

Jo, nu är de bättre och de slinker ner en del mat nu, men inte riktigt i samma mängder, men de kommer nog : )



Berättade för mormor i telfonen att han fick studsblogg av Emma : D

2010-10-23 @ 17:37:19
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

hahaa, skall givetvis vara studsboll ;P

2010-10-23 @ 17:38:29
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0