Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Skolfotografering

..har det varit på dagis idag =) Och även att Melvin är sjuk så fick han vara med =) Vi var där 30 minuter innan det skulle starta för att Mellisen skulle komma in och hinna lugna ner sig och komma in i dagisrutinen innan fotodags=) Jag lämnade av honom och gick sen och satte mig i fikarummet och vänta. Det gick superbra enligt fröknarna! Härligt. Det ska bli sååå spännande att se hur alla korten bidde. Och oavsett hur dom ser ut så köper vi dom ändå. För skolkort är skolkort! =D

Idag när Robban kommer hem ska jag åka ut och handla lite mat. Det börjar tryta på godsakerna, hihi!

Imorgon är det Robbans tur att vabba =) Nu har jag varit hemma 2 dagar så nu är det hans tur. Haha! Men skönt också för jag slutar kl 15 imorgon och då hinner vi få mycket mer tid tillsammans än va vi får när han kommer hem 18.

Snart bär det av till växjö och Melvin som längtar sååå efter "moffa, Kaaaji (med ett lågt a-ljud) hehe och Ylva" =)

Tur vi håller på att gå åt kryapåosshållet så slipper han kanske ha feber därnere =) Fast det har aldrig slått fel, för varje gång vi åkt från Växjö har han fått feber..haha men vi får hoppas att han hade det före denna gången istället. Hihi

Kraam på er

(men va aaaaarg jag blir...Varför funkar det inte att lägga in bilder på bloggen???? )

Kommentarer
Postat av: moF

2010-10-27 @ 17:15:22
Postat av: MoFa

Nu blev de fel...men ville sagt att jag bokar ett stort foto på min favo. Sitter på flyget på väg ner. Kul ska de bli på fredag! Kramkram.



2010-10-27 @ 17:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0