Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Växjö...

...here we soon come! =)
Fasiken va gött det ska bli att komma hemifrån litegranna, hihi!

Åh nu kommer jag på mig själv att jag sitter och skriver vid min gamla dator. Vi har ju köpt ny, med knappar på men likförbenat ska jag sitta vid den gamla. Haha men jag gillar den fast den inte ha knappar..Nää men det är en vanesak och jag ska börja vänja mig vid den nya, men inte just i detta tillfälle! haha

Idag steg vi upp vid kvart i 7. Då fick jag faktiskt väcka Melvin, haha. Men det var för att vi skulle upp och få våran bil samtidigt som vi fick köra fammo till jobbet. Och innan vi sen åkte hem passade vi på att gå in på ritz och handla gott bröd till frukosten :-) Muuuuumms!

Inatt har Melvin varit helt otrolig. Han kom in till mig MED POTTAN vid 23 tiden och sa att han ville visa att han bajsat. haha! Och japp, det hade han ju gjort. Så upp och göra iordning och sätta på blöjan igen och sen natti natti. Sen så kommer han in till mig vid 00.30 och säger att han kissat på pottan, och japp, även det hade han gjort då. Haha så upp, iordning och sen i säng igen..Kanske därför han sov längre idag, haha

Ursch, jag börjar bli lite nervös för att köra i Göteborg sen. Vi ska ju hämta pappa Robban där sen för att forsätta direkt till Växjö. Och Robban jobbar ju mitt i centrala Göteborg typ..Åh undra hur detta ska gå...=/

Åh vi har köpt goo fika som vi ska fika med påvägen till Växjö..Finns det något mysigare än sånna fikor?? Nä jag tror inte det, hihi

Melvin är fortfarande sjuk och håller det i sig efter helgen så tar jag nog honom till vårdcentralen för då är det 3 vecka sen det bröt ut. Men som tur är sjunker febern och han ligger ibland på 37,5 för att hoppa upp till 38,3. Så det är jätte bra iaf. Jag är inte riktigt happy över att springa till VC så fort det är något litet och särskillt inte för att trycka i honom penicillin för lilla förkylningen. Det ska dom ju klara själva. Det är ju för att så många går och vill ha medicin för minsta lilla som gjort att vi (eller bakterierna) börjar bli imnuna mot penicillin.

Äsch! Nu ska jag ta och börja packa, haha tur man alltid är ute i så god tid!
Ha en underbar helg, för det ska jag!
Kraam

Vårat fina <3 inför skolfotograferingen

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Ni får köra försiktigt både till Gbg och Växjö. Ibland kan det vara bra med penicillin men håller med om att det inte är något man ska äta i tid och otid. Hoppas han blir bra snart. Kramar till er alla.

2010-10-29 @ 15:01:41
Postat av: Mamma/Mormor

Glömde ju säga att han är jätteredig den lille pajsarn, även om han gör sina behov sent på dagen :)

2010-10-29 @ 15:10:38
Postat av: Amelie

Åh jag är jätteotålig! Jag längtar nästa ihjäl mig efter onsdag! ^^

Haha tack så mycket!

2010-10-29 @ 19:34:28
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Den 21 kl 16 ska jag ha ett Me&I party här hemma. Det hade vart jätteroligt om du kunde komma! Jag bjuder på fika! Kramar

2010-10-30 @ 17:00:54
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Ylva

åh så tjusig han är då :)

2010-11-01 @ 22:07:33
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0