Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Mee like

Haha jag har hittat en bild på nätet på hur The family guy skulle sett ut om disney varit tecknaren =)

 

Haha jag diggar dom!! =)

 

I helgen har jag en hel del planerat =) Ikväll blir det en supersnabb shoppingtur med Emilia och sen en myyyys kväll med min älskade gubbe. Blir nog ett eller 2 glas vin och lite räkor..Gott gott!!

Och imorgon ska vi ha lite kalas här hemma för min lilla lillebror som nyss fyllt 20 år! =) Och efter det kommer emilia hit och har lite förfest för att sen dra vidare hem till Ylvis på en liten Girls night och som sen avslutas ute med skakande rooompor, hihi!!

 

Söndag är det kalas för lille gulle gubben Hugo! =) Åh så rolig helg det kommer bli =)

 

Nästa vecka ska vi försöka ta oss till polishuset så vi kan få gjort Melvins pass =) För som sagt, nu är det inte alls långt kvar tiills vi drar till värmen =)

 

Ha en riktigt fin helg!

Puss & kram

Haha jag fattar inte, så fort kameran kommer fram så gör han inte alls lika bra ifån sig, haha! MEn en liten snutt på en sjungande Melvin.

 


Kommentarer
Postat av: PlastMommo

Pinsepinse pinne ;)såå duktig lille gubben. Hullaa såå..få ja nappen nu eller., i hundade år. Hihi så underbart! Ha en härlig helg o krama lillplutten ;)

2010-09-24 @ 16:55:37
Postat av: MoFa

Världens skönaste!!! Längtar! Krama om dina härliga gubbar och ha en riktigt skön helg! Kram.

2010-09-24 @ 17:02:42
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad duktig han är Melvin : )



Gör vad som krävs för att få tillbaka nappen ;P (tôte mamma) ;D

Älskade småpluttar <3

2010-09-24 @ 17:21:56
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Tuva & Jessica

Världens underbaraste Melvin <3

2010-09-24 @ 23:28:14
Postat av: Tant Johanna

Såååå duktig Mellisen är! Min going!

2010-09-25 @ 09:01:44
Postat av: Amelie

Haha men stewie ser inte så elak ut på den bilden XD

Låter som en bra helg. Vi ses på söndag <3 Krama Mellisen ifrån oss!

2010-09-25 @ 16:43:19
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

Va duktig o fin han är den lille gulle-gubben. Kram

2010-09-26 @ 11:17:22
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Mamma/Mormor

Hallegoooo vad duktig han är pajsarn :) Kram

2010-10-19 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0