Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tjingalong!

Måste bara hejja hejja på min vän Kajsa som förhoppningsvis alldeles snart har deras lilla bebis i famnen! =)

Shit va riktigt överlycklig jag blir för mina vänner som väntar/föder sina barn =) Nästan som om jag själv väntade bebis, så spänd och glad är jag, hihi!

Idag var vi på återbesök hos doktorn med Melvin och jag tycker det har blivit mycket mycket bättre med honom och det tyckte hon också. Dock ser man fortfarande lite konstighet i höften MEN det går åt rätt håll =) Så om det håller i sig som nu om 6 veckor ska vi komma tillbaka igen. Synd bara att våran underbara läkare vi haft ligger och föder barn då, hihi! =)

I lördags var jag ute med två favvo tjejjer! Och hade en riktigt riktigt bra kväll. Ja faaan va bra alltså, hehe!!

Neee nu kommer farfar och pappa snart och då blir det utvecklingssamtal för mig och pappa på dagis =) Favvofarfar får hålla Melvin sällskap =)

Kraaaam

Girls night!

 

 

 

 

 

Och en bild på min prins!

Eller ja, 2 bilder =)


Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad underbart att de går åt rätt håll med höften : D

2010-09-28 @ 20:06:56
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0