Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 12/4

Förstår ni att halva april snart är gjord?? Haha sen är det maj och sen är det våran månad =) Även om jag tror bebisen kommer komma i juli så är JUNI våran månad =).

Och i juni blir ju även Melvin 3 år <3. Gud vilka roliga och underbara 3 år vi haft med honom. Och många många fler år ska det bli. Sen har vi även min och Robbans förlovningsdag. Hmm, hur många år är det vi firar som förlovade iår tro???? 6 år tror jag. Haha! Jo 6 år är det. Hm undra vart det där gifteriet tagit vägen som skulle komma 1 år efter förlovning?? Haha!!

Nää ska jag vara ärlig har jag inte jäte bråttom med att gifta mig (även om det hade varit riktigt skoj och kanske underlättat några grejer) men vi (läs jag) vill ju kunna ha den dära STORA festen och det fina bröllopet vi (läs jag igen) alltid velat ha. Haha! Inte för att jag vill ha världens flashigaste bröllop MEN jag vill kunna bju alla jag vill och inte behöva snåla in på något, (men sen finns det onödigheter man kan snåla in på och det är precis det jag tänkt göra). Men det ska iaf bli en hejdundrande fest. Haha! Så den som spar, han har. Och jag spar på hela grejjen. Något att se framemot! =)

Dagen idag såg inte så himlans skoj ut tills jag fick ett sms från Amelie =) Hon och barnen kommer bort lite senare och leker lite med oss =) Det behöver Melvin.

För idag är Melvin helt feberfri och man märker inget på honom =) Himlans bra grejer det dära penicillinet. Hehe!! Skönt för honom också. Och bemanningen kände nog på sig att han varit sjuk för dom har inte ringt alls (eller jo i helgen) men då var ju ändå Robban hemma. Men så ringde dom mig nu och ville ha mig imorgon. Tog en kort tur för att Melvin ska slippa vara på dagis så länge precis efter sjukdom. Nice. Och hela nästa vecka har jag jobb på Vårdcentralen =) Jeeeey! Nu var det allt längesen jag var där =).

I helgen har även gubben min fått sått en hel del i våra "länder" därbak på baksidan =) Ska bli spännande att se när det börjar krypa upp. En massa gottigheter satte han! =) Duttia gubbe! <3

Nä nu ska jag kika på "En unge i minuten" som jag missade igår =)
Kram på er

Min älskade Robban! Vad skulle jag gjort utan dig!? <3


Tha family in tha Thailand!
Kanske inte det vackraste kortet men va gör det, vi är ju tillsammans, ALLIHOPA (bara det att den fjärde familjemedlemmen inte riktigt syns, hihi!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0