Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag

Nää fy vad jag skäms för mitt dåliga bloggande! Men tiden och orken räcker inte riktigt till =) Men jag uppdaterar så gott jag kan för det är även skoj att ha det sparat och kunna gå tillbaka till ;)

Hmm ja vi har inte hittet på så himmelens mycket. Robban har ju jobbat sin andra vecka nu och det går smidigare än jag trott. Och Melvin har börjar dagis igen. Det tyckte han nog var skoj. Fast denna veckan var dom 3 ungar varje dag. Kanske inte det ultimata men nästa vecka är alla tillbaka igen =) Han bästa kompis på dagis har han frågat efter varje dag men han hade en vecka extra ledigt. Men på måndag ska han vara tillbaka och då blir det hadderajjan för han =)

Både Charlie och Melvin har blivit lite svåra att lägga. Inget skoj på kvällarna med andra ord. Melvin har väl inte somnat fören vid 21 och samma med Charlie. Men snart kommer nog dom gamla rutinerna in och båda somnar härligt i rätt tid, hihi! Önskedrömma kan man ju alltid göra =)

Idag så lurade Robban mig.  Jag vaknade 05 och såg att Robban var kvar i sängen. I panik puttar jag på honom (melvin mellan oss) och säger att han försovit sig. Han bryr sig inte och mer stressad blir jag och råkar väcka Melvin i väntan på att Robban ska fatta. Puttar och puttar och det enda han säger är att han inte orkar jobba idag. Ja säkert, det är verkligen inte likt honom. Annars kan han ju lixom gå dödenssjuk till jobbet. Men efter många om och men och 2 barn som vaknat så fick jag ur honom att han fått en bonusdag ledig =) Yeeey då bidde jag överlycklig. Och tillslut somnade vi alla om. Haha!!

Imorgon ska bröderna Andersson dela på sig =) Melvin ska sova hos moster Lollo och "kusinen" Elias =) Och Charlie ska sova hos farmor och få en riktig farmor tid =) Annars ska ju Melvin ha en massa uppmärksamhet och då blir det inte så lätt att bara få umgås med Charlie och ge honom 100% uppmärksamhet, för deras del. Så det blir nog toppen för alla =)

För imorgon ska vi på 80-tals fest. Rosa 80 tal för att vara mer exakt =). Jag har min outfit klar och Robban har sin. Han är väl iof inte jätte nöjd med den men det är heller inte så lätt att hitta något till honom, och rosa dessutom =) Men det blir bra och kul ska det bli att vi få hitte på något tillsammans.

Och jag fick ett väldigt glatt besked igår. Återkommer med det när jag vet till 100% hur det blir =) Underbart säger jag bara! Många glada besked nu det senaste. Då kan man inget annat än att vara glad =)

Jag har även fastnat i traderaträsket igen. Det kommer paket varje dag nu känns det som. Haha! Dock inget till barnen. Hahahahaa! Konstigt va? Men jag känner att jag aldrig lägger något på mig och om jag då hittar billiga saker där som lockar mig så kör jag ;)

Haha nää men sikket tjöt det blev på mig nu då. Nu ska jag ta mig ett jordgubbsvinsglas och umgås med min karl! =)

Puss & Kram, ses på stán


Bilder från Skara



























Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

Ja det har du nog rätt i. Man ska väl inte låsa sig blind på längden & vikten.

2011-08-16 @ 12:37:25
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0