Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Slutet på Augusti

Snart inne i september..Förstår ni va tiden springer iväg? Nyss var det ju vår lixom. Man gick och väntade på att lilla Charlie skulle hitta ut. Och nu är han 3 månader..Haha! Ja tiden går fasligt fort. Men kul är det. Njuter för varje dag

Nu är Mellisen på dagis och då passar mamma på att bara slappa. Såååå sköönt. Charlisen sover och jag kikar tv =) Underbart! Och strax gör en kopp kaffe mig sällskap

Har väl inte hittat på sådär värst mycket. Helgen har vi umgåtts hela familjen. På lördagen grejade vi lite på tomten, letade svamp, fikade vår helgfika med svärföräldrarna och till kvällen lyxade vi till det med ett resturangbesök =) Det tyckte Melvin var lite skoj. Charlie sov mest, haha!

Var på ett besök på öppna förskolan med Jessica + barn och kan säga att både Melvin och Tuva älskade det =) Såå kul! Nästa gång ska vi tid på babyöppet. När dom stora är på dagis =) Då kan man sitta och bara vara, precis som vi alltid gjorde när dom stora var små. Är ett riktigt riktigt mysigt ställe

Måste ju även berätta att jag ska få en kusin till =) Grattis till min moster Lollo och Jonas =) =) Åh så jag längtar, ska bli kul att se vad det är för en liten krabat som lurar där inne =)

Imorgon är det dags för BVC igen =) Då är det dock vaccin som vankas =( Inte lika skoj! Fy det gör ju så ont i hjärtat när man riktigt ser att dom fattar att detta gjorde ju ont, och hela ansiktet drar ihops sig och blir jätte ledset =( Men han kanske är som Melvin, inte ett ljud någon gång =)

Nää men åh va jag blivat tråkig, haha!
Men det var allt för just nu iaf
Kram på er

Trötta dagar njuter vi av lugnet när storebror är på dagis i sängen =)


Hoppetihopp


Fredagsmys framför EMIL i Lönneberga =)


Han har riktigt mörka ögon, nästintill svarta =) Tror han kommer bli mörkögd ;)


Öppna förskolan (jag kom visst med på bild, hihi)


Detta var skoj tyckte både Melvin och Tuva


Konstnär nästa???? =)


Melvin skyddar dom små..Inte vem som helst fick hoppa in i "pölen" när bebisarna låg där =)


Världens finaste Saga


Fikatime


Napparnas kung??! =) Haha nää här är det fortfarande TIIIIDIG morgon ;)


Finaste Charlie i sin fina tröja som Farmor gjort <3


Värmer i hjärtat
SYSKONKÄRLEK <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0