Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

VAB!

Japp, nu vart det våran tur. Melvin har ju inte varit det minsta sjuk sen julas och skönt är väl det. Men det sista har vi bara gått och väntat på att en liten sjukbomb skulle explodera, för på dagis har det gått hur mycket skit som helst. Men icke. Tills i fredagsnatt. Då spydde han kaskader på natten (vet dock inte om han åt alldeles för mycket innan sängång, därav illamående) men iaf, dagen efteråt kom febern. Såå jag vet inte om det har något samband. Inget mer spyande iaf men febern höll i sig ända tills igår. Idag är han änsålänge feberfri och vi är hemma idag. Jag tycker man ska låta barnen vara feberfria minst en dag innan man skickar iväg dom till dagis/skola. Ingen ide att stressa, det kan bara förstöra ännu mer. Jag menar, varför går magsjuka så himlans länge på dagisarna? Jo för att föräldrarna inte har tid att vara hemma en extra dag. Skam!!

Imorse vaknade jag av världens goaste Melvin =) Han hoppade upp i min säng, frågade mig om han fick krama mig och självklart får han det =) Så en bamsego kram och "jag älskar dig jätte mycket mamma" vaknade jag till..Dagen kunde inte börjat bättre <3

Ja lite uppdatering =)
Ha en fin dag...kraam

Kommentarer
Postat av: Amelie

Underbar väckning!

Däremot tror och hoppas jag att föräldrarna inte skickar iväg sina barn "för tidigt" till dagis pga tidsbrist. Jag tror att det har att göra med att de flesta föräldrar idag inte hat råd att vara hemma en extra dag. Inte för att det skulle göra det mer rätt,eller att jag försvarar det, men jag tror snarare att det har att göra med pengar :P

2011-02-22 @ 16:04:22
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0