Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Vecka 22

Och jag är så otroligt lyckligt lottad!
Jag älskar min familj!
Melvin, Robban och lill bönan i magen är min livskraft....

Är ledig idag och det känns väldigt gott. Älskar mina ledigheter mycket mer nuförtiden =) Kanske för att jag är såååå trött jämt eller för att jag är allmänt lat? Haha nää jag tror på tröttheten och den hör ju till graviditeten =)

Melvin och jag har myst massor nu på morgonen. Han kommer in till mig vid 5 tiden på mornarna (när pappsen åker till jobbet) och så somnar vi om tillsammans =) Sen vaknar jag alltid vid halv 8 och dom som känner mig vet att jag ÄLSKAR frukost och frukost är det första som slår både huvud och mage så fort jag öppnat ögonen. Haha så då blir det ju till att väcka Melvin så vi kan få upp och äta. Hahaha!

Idag ska vi ta bussen efter dagis (och melvin är överlycklig) och åka för att hälsa på Tuva och Jessica =) Jiippiii..Veckan kan inte sluta bättre =)

Vi har även gått in i vecka 22 nu och nu börjar magen kännas lite i vägen på riktigt. Hahah! Och sparkarna som hela tiden käänns. Roligast att känna dom är när man sitter och precis ska föra in nålen i armen på en patient. Då får man konsentrera sig extra noga på att få in den rätt. Hahahaha! Myyyys. Men sikken livlig bebis det är. Melvin var hur lugn som helst i magen, och väldigt få sparkar (va jag kommer ihåg, men tydligen kan ma glömma sånt) Hahaha! Allt har iaf kommit mycket tidigare med denna bebis, det kan konstateras.

Nästa helg är det Växjö som gäller. Det ska bli jätte skoj!


Näpp det var allt för denna gången, hihi
Ha en underbar helg!
Puss & Kraam

Och ingen magbild blir det nu för jag råkade precis göra sönder våran kamera totalt...=(
Och att jag är så dålig på att ta bilder på Melvin är inte för att jag inte vill utan snarare för att han inte vill. Haha! Men precis iinnan dagis idag fick jag några bilder iaf, hihi

Såhär gör han när kameran kommer fram ;P


Men sen så bad jag snällt och då fick jag detta, inte så tillgjorda leende hahaha


Men tillslut så!
Men fin fina älskade prins <3


Sen ville han även visa sin ödla =) (ingen riktig dock)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen en riktig kan han väl få? ;)

2011-02-18 @ 15:12:14
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Amelie

HAha vilken sötunge! ^^

Och lite tur att det inte är en riktig ödla, annars hade jag nog tyckt lite synd om den med tanke på hur han håller den. :P

Samma sak var det med mig, Hugo var ju aslugn i magen och Rasmus sparkade som en galning hela tiden! XD

Vi får ses snart! Puss

2011-02-19 @ 18:47:13
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja verkligen liksom. :D Det är helt sjuk va konstigt det känns att helt plötsligt ändå ha två barn som behöver en. Att man behöver finnas där för två och inte kan ge Hugo sin odelade uppmärksamhet liksom. :P Ingenting negativt, men det känns skummt bara. :P

2011-02-19 @ 20:45:40
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha nej det är verkligen helt overkligt!

Ja det lär väl bli så... :P Än så länge har det gått en dag i taget i alla fall, så vi är liksom inte uppbokade långt fram.. än. :P Haha. Nej men en date om någon vecka eller så kanske? Så hoppas jag att jag har fått ordning på sömn och amning :P

2011-02-20 @ 15:43:11
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Anna

vad fint blev här.:=) =)

2011-02-20 @ 16:40:57
URL: http://famaskhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0