Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

18e januari

Shit va tiden går fort, eller iaf månaderna! Veckorna går väl inte riktigt lika fort. Haha!! =)

Jobb, jobb och åter jobb känns det som..Haha men nu börjar man minska lite i tid och gud va gott det är. :) Jag är ingen som skulle trivas med att jämt jobba 8-16. Jag vill ha oregelbundet =)

Idag har vi haft Kajsa, Gizma, Harry och lilla Wilma på besök =) Och det var som alltid, MYSIGT! =) Passade då på och gosa lite bebis, hihi! Dom luktar ju såå underbart gott. Mmm va jag ska lukta på våran lilla böna när det är dax för den att möta oss =)

Nu börjar magen kännas lite jobbig. Inte ivägen eller så men man är ta mig satan alltid MÄTT i magen men alltid HUNGRIG. Haha det går inte alls ihop. Magen är hela tiden "full" haha!

I helgen kommer min syster yster hit på besök =) Har ju inte träffat henne sen hon flyttade till Karlstad så det ska bli riktigt kul! =)

Haha på kvällarna nuförtiden sover jag redan kl 20 (med undantag för idag)..Haha. Det är farligt att lägga sig ner i soffan för jag somnar verkligen med en gång. Haha! Så allt man ska ta tag i får man göra innan man slappar. För sen är det kört =)

Melvin sover som en kratta nuförtiden. Inge bra alls. Han har nämnligen fått för sig att et är någon som spikar i hans rum på nätterna och kvällarna. Så han vägrar somna i sin säng, han ska sova i mamma och pappas säng. Men sen när vi ska lägga oss lyfter vi över honom och det funkar super. Men sen kan han ju vakna några gånger per natt och vara rädd. Han bokstavligen SPRINGER in till oss. Men då får man tala honom tillrätta och berätta att dom inte ska spika. Då funkar det, men ibland tar det några gånger innan han faktiskt somna om.

Hmm! Jaja snart har man en liten till som man ändå får gå upp några gånger på natten med, haha! Eller förhoppningsvis sover lilla bönan nätterna igenom, haha!

Nää nu ska tydligen Robban ha datorn (fast vi har 2 st) haha så jag får väl ta och lägga mig och känna bebisen lite =)
Kram på er

Vecka 18 (imorgon) för jag ändrar inte mina dagar fören vi varit på RUL på måndag =)


Vecka 18 med Melvin

Kommentarer
Postat av: Ylva

haha jag tycker det är så gulligt med "lilla bönan" :) måste ses på en fika någon dag =)

2011-01-18 @ 20:27:42
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: Amelie

Har ni gått in till honom och lyssnat på nätterna? Så att det inte faktiskt är någonting som låter?

Vi ses på söndag va? Hade du tänkt komma ensam eller ska robban och/eller melvin med? Jag håller på å luskar lite om Hugo ska vara hemma eller inte. Det är ju ingen idée om inte ni andra tar med er era barn så att säga. ;) Men naturligtvis är alla välkomna! Puss

2011-01-18 @ 21:10:17
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kanske är nått element som låter som han blir rädd för?

2011-01-18 @ 21:39:10
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jag tycker sånt är lite läskigt faktiskt. Detsamma kan Hugo sitta och leka inne på sitt rum och rätt som det är bli vansinnig på någon som tydligen tar hans leksaker. Han kan sitta och skrika på den här andra "personen" fast ingen är i hans rum...



Men vad roligt. Då ses vi på söndag vännen! Puss

2011-01-19 @ 10:26:59
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Zara

Jätte mysig mage!

2011-01-20 @ 23:16:39
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Postat av: Anna

söta magen :!!!

lycka till på Rul ..=) vi ska antagligen åka upp den 25feb ..=) ha de gott kram

2011-01-24 @ 08:37:19
URL: http://famaskhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0