Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hej hopp

Tjix!

Hoppas ni har det bra här i den typiska sverige sommarn?! Jätte tråkigt att det bara ska vara MOLNIGT hela tiden. Inte mycket sol här inte. =/

Och som sagt, datorn är inte högsta prioritet nu över sommarn, men mina vänner, det kommer bli bättre efter semestern =)

Livet leker och vi bara är. Underbart varje dag =)

Charlie vägde nu i Fredags 4,3. Det är alltså 300 g uppåt på en vecka. =)

Va mycket kärlek man har i kroppen. När jag tittar på mina grabbar gör det nästan ont i hela mig när jag tänker på hur mycket jag älskar dom och hur mycket dom betyder för mig. Dom är i mina ögon världens finaste killar. Helt sjukt att man lyckats få 2 så otroligt fina barn. =) <3

I veckan har vi varit i Grebbestad hos moster Lollo, träffat moffa och Ylva + morbrorna Kenny och Jonathan och varit på fallens dagar =)

Nää nu vet jag inte vad jag ska skriva. Lägger upp bilder istället =)
Kram på er

Grebbestad






Världens finaste killar <3 Älskar er


Robban är allt bra grejjig här hemma =)








En stark snart 8 veckors bebis =)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Naaw, Charlie är såå söööt! :)

2011-07-22 @ 20:36:37
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0