Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

30 juni

Jahopp, snart går vi in i månad juli =) Då har vi mycket skojjigt planerat
Imorgon är dessutom Robbans sista arbetsdag innan semestern, yeey!
Och Melvin gick på sommarlov idag =) Så han hade köpt en chokladask till fröknarna och önskade dom Glad Sommar

Varit på BVC idag och Charlie växer perfekt nu =) 3440 gr stannade vågen på idag och 51 cm fick hon honom till. Roligt, för nu vet man va han hade vägt om han kommit i rätt tid =). Ungefär samma som Melvin hade vägt om han inte väntat nästan två veckor efter BF =)

Och amningen trodde hon inte skulle komma igång igen. Det har ju börjat sina och det har ju sina orsaker. Först och främst oron som ständigt legat där, även om man inte varit rädd. Och sen alla turer fram och tillbaka till sjukhuset. Och Melvins trots som stressar en till tusen. Det är inget bra för mjölkproduktionen. Och sen så är det även så att Charlie inte orkat suga igång det riktigt med gulsoten som gjorde honom dödstrött och sen sonden som satt 2 veckor kunde också har varit orsak till att han inte ville/vill suga som han ska. Men men, bara han ökar och mår bra så skiter jag i resten =) Han är nr 1 och amningen inte prio ett. Han har fått det viktigaste av mig iaf =)

I helgen vet jag inte vad vi ska hitta på. Robban har planer men dom är änsålänge hemliga =) Spännande...

Nää men nu kommer jag inte på mer att uppdatera! Då ska jag greja lite med mitt cv och mitt personliga brev =)
Kram på er








'



Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till 2 underbara huliganer

De blir folka av flaskmatade barn också Emma ; )



Må bra :D

2011-06-30 @ 21:24:53
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till 2 underbara huliganer

Jo de är ju en hel del hysteri kring detta med att amma eller inte. Men huvudsaken tycker jag ligger i att alla familjemedlemarna mår bra. De är inte bara Charlie att tänka på ni är 3 till o familje och alla 4 skall må bra.



Jo båda killarna kan trotsa på rätt så bra. Hampus är ju de mer med för han vet ju mer och "ber" om att bli sedd/bekräftad lite mer än Pontus. Men på fsk, hemma hos andra eller ute är han faktiskt (oftast) lugn och lyssnande kille. Hoppas att de skall bli lite lugnare snart för de är väll bara en tidsfråga innan de drar igång ordentligt på lillherren också :/



Bärsjal är ett långt tygstycke som du virar runt dig och sedan lägger/sätter barnet i (beroende på hur du har knutit sjalen)... Vet att jag har några bilder på Hampus i sjal i börja av bloggen kliar fundersamt på huvudet

2011-06-30 @ 22:42:23
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0