Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Grattis älskade solstråle!!!

Idag är det exakt 3 årsen våran förstfödde prins valde att möta världen! Kl 16.32 för att vara mer exakt ;)
Så GRATTIS älskade lilla Melvin på 3 årsdagen!

(tidningsbilden)


I helgen är det kalasdags men vi firade födelsedagen med en lekstund hemma hos bästisen Tuva! Hur kul som helst.

Sen har vi flängt runt lite och även skaffat oss en pappa till Charlie ;) För idag fick vi papprena påskrivna att Robban är pappa..Hahaha!!

Och nu ikväll har farbror Markus och tant Johanna varit här och firat Melvin litegranna. Även hälsat på det nya tillskottet =) Tack för presenterna säger barnen

Imorgon är det dags för nytt prov på neo. Hoppas nu att det stannat av eller ännu bättre, sjunkt =) Men jag vet inte om det är en period han har eller om det faktiskt är så att värdet kan ha ökat för han är sååå mycket tröttare nu tycker jag. Och det är ju ett tecken på att gulsoten kan vara tillbaka. Men som sagt, det får vi se imorgon

Och Mellisen ska faktiskt till dagis då =) Så han får bli lite hyllad på dagiset. Han var iväg och köpte glass som han ska ha med sig imorgon.

Nä nu får jag ta och bara vara JAG för nu sover resten av familjen och jag väntar uppe och väntar på att lillen ska ha mat om ca 30 minuter =)

Kram och god natt <3

Syskonkärlek <3 Det värmer i mammahjärtat att se


Ett stycke litenfis =)


Äntligen har bokyllan kommit upp i Melvins rum =) =)


Och Charlies lilla krypin


Mattis och Josefine var och hälsade på


Födelsedagsmorgonen


Fabbo Makus


Tant Johanna =)
(här ser man hur himlans gul Charlie är)


Ute och letar insekter med nya håven =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0