Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hem ljuva hem!!

God morgon underbara morgon!!

Sovit som en gud i MIN säng inatt! Shit va gott det var att krypa ner där igår kväll. För nu har vi äntligen fått komma hem. Yeeees! Efter 3 veckor på sjukhus var det otroligt skönt att få komma hem och göra alla dessa "tråkiga" sysslor. Haha! Men jag måste ge en stor röd ros till min älskade sambo som verkligen har hållt hushållet i jätte fint skick. Hade storstädat och all tvätt var borta. =) =) Helt underbart

Melvin tar hela situationen väldigt bra får jag sga *knackar i trä*. Han älskar sin lillebror och vill hela tiden pussa, krama och gossa med honom. Han är en vääääldigt stolt storebror =)

Lillfisen hade nu gått om sin födelsevikt så bra så vi fick lämna sjukhuset. Han väger nu 2585 gr och är 49 lång =) Men det ska vara extra viktkontroller på honom på bvc så redan på måndag måste vi dit och kolla så han går upp som han ska. Sen ska vi ha koll på om han blir gulare för då ska vi in och sola igen. Men det får vi verkligen inte hoppas han blir =) Han är dessutom 37+0 veckor idag!

Fattar inte att han egentligen ska ligga i min mage fortfarande. Det är helt sjukt! Har glömt bort hela graviditeten känns det som. Har redan glömt att jag ens varit gravid. Konstigt men tur man ska ha fler barn (om man nu blir välsignad med den gåvan igen) för då var inte detta sista gången =) Det är ju såååå stor kärlek i ens barn och sån lycka. För shit va lycklig jag är nu! Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle känna så starkt för denna lilla människa så fort. Visst kände jag redan innan att jag tyckte väldigt mycket om honom MEN inte att jag gjorde det såååå mycket som jag faktiskt gör!

Jag har 3 helt underbara grabbar som jag älskar mest på hela denna värld. Det är dom jag lever för!

Igår var det dessutom begravning för min kära moster =( Måste säga att det är jätte jobbigt med all denna sorg samtidigt som man har så stor lycka. Det är som en bergochdalbana som är helt sjuk. Grinar omvartannat som jag känner stor glädje. Och dessa hormoner gör det heller inte lättare.

Idag kommer ivartfall min syster och bror på besök. Hon får ju passa på att träffa mina små fisar nu när hon väl är i stan =) =)

Näpp nu ska jag göra annat =)
Kram och tusen tack för alla gratulationer!

(Varnar för bildbomb) =)

Våran vardag på Neo














Ett leende eller bara en gas? Det är frågan, hahaha


Fika med farmor och farfar ute i det fria


Hemgång =D =D =D





Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

Väldigt lik Melvin :) & väldigt fina pojkar du har såklart!

2011-06-09 @ 11:08:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Amelie

Gud va söt och va härligt att ni kommit hem!

Vi vill jättegärna träffas någon dag när ni orkar och har tid! <3<3

Lycka till till den numera lite större familjen. <3<3<3

2011-06-09 @ 12:15:31
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Jenny-gravid i v.38

Härligt att allt har gått så bra :) Grattis igen och lycka till!

2011-06-09 @ 15:18:30
URL: http://www.smabarnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Oavsett om de är gaser eller leende är han fasligt söt : )

Får ju säga att de var inte mycket plats han tog i vagnen. Så liten skrutt ni har fått. Underbart att de har gått så bra med vikten : )

2011-06-09 @ 15:55:47
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Moa

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 00:03:19
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0