Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lycka...

Lycka för mig är verkligen mina barn! Jag älskar Melvin och Charlie mer än livet själv. Fast det blir ju lite fel för utan mitt liv hade jag ju inte fått uppleva dom. Hihi! Men jag skulle gå genom eld och vatten för dom och kommer alltid finnas där för dom OAVSETT! =)

Väldigt trist väder ute idag. Men tur vi har mycket att grejja med här hemma =)

Charlie har sovit lite dåligt inatt också. Stackarn har säker jätte ont i sin lilla mage. Hoppas semperdropparna hjälper snart. Det gör ont i hela mig när man ser hur han spänner sig av smärta :( Undra om det är något jag äter som gör att han kanske får ont??!!

Nästa vecka ska Robban börja jobba igen. Vi gör som så att han sparar sina resterande 5 pappadagar till semestern istället så sparar vi lite på semesterdagarna =) För det är ju bara 2 veckor kvar tills han kan vara hemma med oss i 4 veckor =) Underbart. Då blir det många utflykter och skojjigt för hela familjen =)

Har även börjar planera inför nästa års semester =) Då ska hela familjen ta vårat pick och pack och åka till Cypern =) Guuud så jag längtar, en riktig familjesemster med mina 3 fina pojkar.

Ha en härlig dag
Kram

Hahaha var bara tvungen att visa

På förlossningen med Melvin (hahaha)


På förlossningen med Charlie


Det har hänt en del på några år, iaf enligt mig =) =) =)
Jag tycker det är så kul för nu på Charlies förlossning har vi fått typ 1000 bilder och några filmer =) Medans på Melvins FL har vi max 15 bilder. Robban lyssnade på min önskan om MASSA bilder denna gången =) Duktiga han <3 hihi

Melvin


Charlie


Melvin


Charlie


Melvin


Charlie


Kommentarer
Postat av: nalle333

När man ammar bör man undvika lök, då det kan ge gaser. Även svamp & paprika sägs vara gasbildande. Choklad var något som bägge mina barn reagerade på när jag åt och sen ammade dem. Men alla är vi olika. Men sååå jobbigt att va utan choklad.. Det är ju så gott! ^^

2011-06-17 @ 11:09:37
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Jenny-gravid i v.39

Min minsting reagerade på kaffe, jag kunde dricka max 3 koppar/dag annars fick hon väldans ont i magen. Hon blev som ett annat barn när jag drog ner på det. Värt att pröva om du dricker kaffe dvs :)

2011-06-17 @ 11:14:50
URL: http://www.smabarnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

gud va lik melvin är sig själv. alltså, man ser ju verkligen att det är han :)



ja, visst e herr namnlös en brunskit. borde heta bruno. haha

2011-06-18 @ 14:04:27
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0