Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God morgon!

God morgon härliga fredag!

Steg upp självmant vid 6 tiden idag (eller ja, melvin väckte mig väl lite) =) Men man är faktiskt pigg då när man lägger sig och sover kl 21.00 eller innan på kvällarna. Haha! =) Man får ut så mycket mer av dagen då =)

Läste i tidningen idag om hur det är med drömmar och graviditet. Och jag måste säga att jag kan inget annat än att hålla med =) Man drömmer väldigt mycket och väldigt konstigt när man är gravid. Men jag kan faktiskt bli lite ledsen ibland för i vissa drömmar är jag som besviken på hon/han som kommer ut för att den inte riktigt ser ut som jag vill, gör som jag vill eller bara inte är som jag vill..I drömmen alltså! Och då vaknar man ju med denna besvikelsekänslan och då blir jag ännu mer besviken och ledsen för att jag kände så..Haha ja konstigt att förklara! Och idag var en sån morgon. Så idag ger jag magen många extra klappningar =)

Åh nästa fredag är de Våffeldagen och då kan ni ju tänka er vad som ska serveras här hemma =) Längtar..Det är sjukt gott! Våfflor, grädde, glass och lite hallonsylt..=) Mums! Fast iof kan man ju göra det innan också MEN det är roligare när det är våffeldagen, haha

Det ska bli sjukt kul att åka till Ullared imorgon =) Hoppas bara folket håller sig hemma. Det är ju helgen innan löning så antingen har folket sparat sig till just denna helgen i tron om att folk inte har råd såhär i slutet på månaden eller så kommer det vara så som jag hoppas, LITE FOLK! Haha

Kul ska det bli iaf och mycket ska inköpas. Har till och med gjort en lista för första gången =)

Nää men snart får jag och Mellisen ta en liten fika för nu börjar det suga i kaffetarmen =)
Kram på er! Ha en underbar helg


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej tjejen!



De var länge sen man hörde utav dig:D

Drömmar och gravidtet ja de kan man verkligen inte bli klok på haha;P Hoppas du slipper såna här otäcka huvva! hur känns de att vara gravid igen och så? när är du beräknad till?



vofflor är ju grymt gott:D¨



Hoppas ni får en fortsatt bra kväll

kram

2011-03-19 @ 22:55:58
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0