Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag hela veckan!

Alltså, när jag inte har något jobb att gå till så gillar jag faktiskt vardagarna mycket bättre, haha nää då, jag gillar vardagar bättre oavsett faktiskt =) Eller ja, alltså världen är ju i rullning och alla är uppe medans på helgerna är inget öppet som det ska och folket sover länge och världen rullar inte fören mycket senare. Haha! Och jag tycker det är mysigt när folket är igång =) Så jag njuter faktiskt av vardagarna. Sen är det jävligt tråkigt att bara gå hemma också men det kompletterar jag med att träffa en massa underbara människor =)

Bad Robban ta några bilder på magen min igår men attans att det ska vara så svårt för honom. Haha! Han tror han är världens fotograf men ack så han bedrar sig! =) ;P Blir för det första inga bra bilder på MAGEN, som man faktiskt fotar när man tar gravidbilder haha och sen blir det bara suddelidudd! Haha!

Har även fastnat i traderaträsket nu! Attans! Men har faktiskt vunnit lite fina grejer som ska bli kul att få hem =).

Solen skiner idag även om det är väldigt trist att snön la sig igår. =( NU VILL JAG JU HA VÅR!

Ha det gott!
Kram

Såhär blev dom flesta bilderna, hahaha


Men av typ 100 bilder fick jag iaf något/några okejja kort! Haha!
Här syns den nya frillen LITE också. Inte jätte stor förändring men det behöves! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0