Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måste ju även...

..säga att gud va jag älskar att få kommentarer från folk man för det första inte känner och sen som ställer sig bakom det anonyma! Haha!!

Jaja, ätstörning har jag inte och upp i vikt går jag. Så dags att äta, ja nu när du säger det så är det ju faktiskt dags för dagens lunch! ;)


Imorgon är det dags för ett riktigt jobbigt avsked! Imorgon ska vi nämnligen gå och säga adjö till Lena. Fast det slutgilltiga avskedet tas ju iof på begravningen.
Men imorgon kommer bli en tung dag känner jag!

Hennes dödsannons var i tidningen idag och jag måste erkänna att det kändes sådär jätte konstigt som jag alltid tänkt det skulle göra om man kände någon som gått bort. Det kändes helt sjukt och verkligheten kom ett steg närmare. Man är som i en sorglig dimma hela dagarna och hänger inte riktigt med. Tankarna är någon annanstans!



Nää som sagt, LUNCH! Mm va gott det ska bli med MAT!!

Puss & Kram

Nya dörrarna


Blivit lite spetsigare ;)  Men gud sikken skillnad det är beroende på hur man tar bilderna =) Tur man alltid tar dom likadant
  



Kommentarer
Postat av: nalle333

Jag avskyr också anonyma kommentarer där personen ifråga hävdar det ena eller det andra - som absolut inte är sant.. SUCK!

Ja, magen verkar fått en annorlunda form nu. När var det förresten dags? (BF datum?)

Kraam

2011-05-17 @ 15:42:36
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: nalle333

29:e? Nej, se till att få ut bebis en vecka innan, dvs. den 22:e. Då är det exakt 1 år mellan våra kidz ;)

2011-05-17 @ 20:37:08
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0