Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

26e september

Nää oj va längesen det var jag skrev...SKÄÄMS!
Men jag har inte suttit vid datorn alls. Det finns ju så mycket annat att göra, hihih! Och Bloggar gär jag ju mest för min egna skull. =)

Hm ja sen dopet, vad har hänt då?? Hmm nja inte mycket. Hahahahaha! Just däför det blir så dåligt med bloggandet kanske?? Haha!!

Min syster kommer hit imorgon och det gör mig jätte glad.. =)

Annars när hösten närmar sig så känner jag av "höstdepressionen! Men icke denna gången.

Det har hänt en hel del skit det senaste som gör att man inte mår så bra i övrigt. Fattar inte att man kan bli såååå sviken. Och nu pratar jag inte om vänner dock... Helt sjukt! Och det har varit ganska mycket kring detta som kretsat i huvudet men det är inget jag alls vill få ut här. Kanske därför också att det inte blir så mycket bloggande

Kan säga att hela denna sommarn varit väldigt konstig. Upp och ner och ner igen..Typ..Fast nu har jag tagit mig en liten bit upp. Men har man folk i närheten som bara sviker och gör en vääääääldigt besviken så är det inte så skoj! Man känner sig ganska så nere och sviken..Men just höstdepressionen har inte infunnit sig än, hihi!!

Jag som mamma kommer alltid ställa upp för mina barn, kommer alltid finnas för dom oavsett vad. Jag kommer aldrig trycka ner dom, kommer aldrig visa eller försöka få dom svagare, PÅ NÅGOT SÄTT. Jag kommer alltid finnas där..Alltid älska dom mer än något annat. Kommer aldirig aldrig någonsin bara låta dom försvinna ur mitt liv. NEVER!!! Det finns inte på kartan! Jag har fött fram dom till denna värld, jag ska också finnas där för dom. Jag skapar dom och det är aldrig något jag kommer skämmas över. Mina barn, mitt liv, that´s it!!!!

Hahahahaha fy vilka tråkiga inlägg det är nu men som sagt, PROBLEMEN går inte att undvika och det får en lite lite nedstämd och orkar inte bara roligt..Så är det!

Hihi! Hoppas jag kommer på något bättre imorgon! =) Kraaam

Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

KRAM ♥ Tror jag vet vad du pratar om!

2011-09-26 @ 21:59:37
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: sandra

hade skrivit ett a4 till kommentar som försvann så försöker på nytt. det du gick/går igenom ska ingen få behöva uppleva, tycker verkligen synd om dig men du ska veta att om du behöver prata så finns jag här för dig <3

2011-09-27 @ 06:30:18
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Mommo Ylva

Tänker på er. Vi hörs så vi kan boka en helg ni kommer till växjö ;)Kramar till er alla ! ♥

2011-09-27 @ 06:50:15
Postat av: nalle333

Styrke kram!

2011-09-27 @ 09:31:44
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Jessica

<3<3<3

2011-09-27 @ 16:23:45
Postat av: MoFa

Krama om grabbarna å håll om varandra!

2011-09-28 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0