Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Stormdag =)

Oj oj oj vad det blåser och regnar ute. Mys om ni frågar mig men riktigt skit om man ska behöva ta sig ut. Haha! Det slipper ju jag. För idag tog jag ledig åt Melvin så vi slapp ta oss ut. Haha!! Gott..

Har haft min underbara syster på besök hos oss nästan en vecka och näää va tomt det blev utan henne. Tur hon kommer om några dagar igen =) =) Kul att ha någon hemma med mig på dagarna som kan hjälpa och sällskapa mig =)

I söndags tog jag med mig henne ut i skogen för att plocka lite svamp. Och jajjemensan, det bidde en HEL DEL! =) Massor. Och massa svinöra. Min favorit. Trattisarna ska torkas denna gången

Och senare tog vi oss en tur hela familjen för att handla lite kläder till dom små =) Det blev en del till Charlie och en ny vinterjacka till Melvin. Äntligen! =) =)

Nu till helgen är det dop och det innebär mycket som ska ordnas i veckan =) Men jätte kul ska det bli. Främst för att träffa alla och alla ser man ju inte ofta =)

Liseberg i lördags var en fullträff. Shit va skoj vi hade det. Och vann för första gången i vårat liv en stjärnvinst, Toblerone =) =) Ja jag kan bara säga TOPPENDAG med TOPPENSÄLLSKAP =)

Ja, nä nu får det vara nog =) Om jag ska vara ärlig kommer jag inte på ett dyft att skriva just nu! Haha!
Kram & puss =)









Regnade lite i början =)


Jag är en stolt ÅKMES när det gäller höjdgrejer som går neråt ;)
Men Robban, Jessica och Rachid åkte =)



















Kommentarer
Postat av: Mommo Ylva

Jättefina bilder! Synd dopet blev just den enda helgen vi inte kunde! Hade varit jättekul o vara med! Inget att göra åt men Ni får ha en riktigt mysig o bra helg :) Kram o krama om de små ;)

2011-09-13 @ 14:22:55
Postat av: Johanna

Ja vi ses ju snart igen, måste ju ha mina "gummisar" hahaha .. Har varit en helt uderbar vecka att få umgås med dig/er. <3 //Syster, Moster eller Johanna hahahaha

2011-09-13 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0