Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ullared

Hej hopp!!

Halva helgen har spenderats i Getinge med mina syskon, Stefan och min lilla familj =) =)
Jätte skoj verkligen! Bara få umgås lixom..Underbart

Sen på lördagen var det en riktig systerdag och då lämnade vi packet hemma och åkte till Ullared =)
Fick handlat litegranna bara. Inte mer än vad jag skulle iaf =) Vi ska ju tillbaka i November och då ska jag banne mig ha mycket pengar med mig =) Yeeey

Och på lördagkvällen kom Sandra hit och gjorde mig sällskap =) Very nice!

Söndags åkte vi ut och plockade svamp. Ja 5 liter bidde det! Och efter det var vi bortbjudna till min vän Angelica och hennes familj på pizza =) Underbara människor!

På kvällen där mötte jag upp mormor och så åkte vi hem till min gammelfarfar och hälsade på. Det var ju ett väldans bra tag sen och det har grämt mig jätte länge. Så äntligen fick vi tummen ur. Han blev jätte glad =) Jag med! Fick en massa bilder på barnen och han. Det är guldvärt

Idag har vi inte gjort mycket alls. Bråkat lite och sen har vi bråkat lite till (Jag och Melvin). Det är verkligen underbart *not*....Men någon gång lär han sig väl vem det är som bestämmer, haha!

Regn regn och åter regn är vad vi fått sett idag, men varmt! =)

Nu ska vi ta oss en kopp kaffe och hoppas på att Melvin lägger sig stilla och sover snart =(

Ha en härlig kväll
Kram

Bildregn =)













LOVE <3








Det är inte bara Charlie som ärvt pappas "fuckfejs" haha














Min älskade gammelfarfar <3










Haha en riktig toker


Leker lilleskutt i trollskogen ;)



Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Oj, så mycket som jag har missat. Glömmer bort bloggen när facebook finns.

Härliga kort o kortet där du tittar på farfar Tage är riktigt fint. Kul att träffa honom o prata lite o han tyckte att det var roligt med barnen, det märktes på honom.

Ni har verkligen härliga o fina barn. Kram

2011-09-07 @ 00:58:59
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0