Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Helg!

"skrivet fredag"

Tjenamors!

Helgen är nära =) Underbara helg!
Det är så skönt när vi är två och kn ha koll på våra två busar. För väldans va mycket pass det är med en liten. Det kan jag verkligen inte minnas att jag tyckte med bara Melvin. Charlie är verkligen över allt hela tiden och äter på allt. Sån var inte Melvin. Haha! Kul att dom är så olika ändå..

Och igår ramlade Charlie så illa att han slog sönder strängen under överläppen, aj aj aj aj!! Blodet sprutade, han skrek och Melvin vart skärrad av det hela, i sånna lägen är det väldigt skönt att ha pappsen hemma.

Penicillinet går faktiskt lättare än förväntat att få i honom iaf. Blandar det med fruktpuree och han äter det med godan ro. Har iof smakat på det och det smakar verkligen blahablaha men huvudsaken är ju att han får ner det =)

Idag kommer mina kusiner Elias och Arwid på ett litet besök =) Kul att få eftermiddagarna att gå lite =) Och vid 4 tiden drar jag till landvetter och hämtar mina fina Sandra + barn =)

Och imorgon är det ytterligare ett göteborgsbesök för då ska vi hämta hem våra däck till bilen =) Ett väldans åkande men jag tycker ändå att det är sååååå mysigt att åka längre sträckor med Robban.

Sen på kvällen är det party! =) Yeeey så jag längtat. Det var ju ett tagsen vi var ute nu =) =)

Nää om man skulle ta och och sätta igång med fredagsstädningen
Ha en fin helg
Puss & Kram

Såhär glad är vi oftast =)


Ööööh, pratar du med mig eller??


Lite fin i kanten! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0