Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ny bil

Hejsan hej!!

Vi har gått och blivit med Peugeot =) Dock saknar jag min saab men gud så nöjda vi är änsålänge =) Och Vi ska ju ha en bil till och det kommer bli en saab. Man måste ju visa att man är en riktig Trollhättebo ;)

Vi har även varit och kollat upp Melvins haltande och ja som jag visste, AVVAKTA ytterligare, haha! Det är en stående fras inom vården. Men han har ju som sagt inte ont så det gör väl inget.

Nu när jag väl satte mig och tog mig tid till att blogga får jag hjärnsläpp och kommer inte på så mycket att skriva haha! Men jag slänger väl upp några bilder istället ;)

Ha en glad Påsk! Kram till er

Hade besök av lilla Arwid i veckan =)


Påsk på dagis








Påskharen hade visst varit på besök inatt ;)





Melvin när han var i Charlies ålder


Och Charlie i samma badrock :)



Vår nya pärla! Har dock inte hunnit ta en ny bild på den så jag snor annonsbilden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0