Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Öland vs Gotland

Hej hej!!

Sitter och kikar en sommarresa till oss och vi har varit inne på att åka till Öland men nu har jag bestämt att vi istället åker till Gotland =) Har ju aldrig varit där, ja inte på Öland heller men Gotland verkar aningen bättre =)

Har även fått en ny tid på vc med Charlie för hans öron. Jag är inte helt hundra på att dom är helt okej. Han pillar väldigt i örat och lägger örat mot axeln så då tyckte jag det var bättre att kika en gång för mycket än för lite. Han är inte riktigt sig själv än, lite grinigare än vanligt. Även om han är världens snällaste bebis =)

Helgen vart toppen =) Hur kul som helst verkligen. Det blir ju roligare när det inte blir så ofta =)

Och till helgen är det jobb som står på schemat =) Första gången jag ska jobba "själv". Lite nervöst men sååå kul

Shit, nu är det alltså bara 1,5 månad kvar tills att min mammaledighet är slut på riktigt :-( Men då får ju barna ha hemma pappsen ett tag =) Det blir kul för dom alla, mohaha! Men ja, tiden har gått sjukt fort.

Man får iaf hoppas på att detta inte vart min sista mammaledighet för evigt ;-) Om man ska följa våra planer så är det inte det iaf ;-) Hihi

Oj så kasst, men inga nya bilder har jag att bjuda på :( Hehe

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0