Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Öron

Morsning korsning!

Återigen har Charlie fått sprucken trumhinna :-( Märkte blodblandat vax som gegga nått såppas igår och idag vart vi till VC där vi fick det bekräftat. IGEN!! Och inget har vi märkt på honom. Vi skulle på återkontroll imorgon för örat innan men fick avbokat det eftersom han är förkyld och nu då så är andra örat sönder.

Jag blir så nojig över att han inte visar på något sätt att han har ont i örat för då hinner det ju som sagt spricka innan man kan göra något åt det och det är precis det som hänt Robban när han var liten. Och sviterna av det är att Robban är mer än halft döv på ena örat och har genomgått ett antal öronoperationer. Vi vill inte ha samma med Charlie så jag hoppas att vi får komma till öron snart och få riktig hjälp. Men nu har han iaf fått penicillin i 10 daga, fun, eller not! Haha! Men bara det blir bra så är jag nöjd.

Nepp, det var väl vad jag hade på hjärtat för tillfället ;)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: FaMo

Stackars liten...Kram från oss.

2012-04-11 @ 14:46:16
Postat av: MoFa

Shit vad tråkigt med hans öron! Däremot så vet jag att Robban bara hör de han vill höra..;) Krama om grabbarna!

2012-04-11 @ 19:06:59
Postat av: nalle333

2012-04-12 @ 12:16:21
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: nalle333

Urs..stackarn :(

2012-04-12 @ 12:16:53
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0