Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Påskvecka

Jiiiiho! Tycker det är något väldigt mysigt med påsken =) Och sen att Robban är långledig är också väldigt gott!

Har jobbat hela helgen =) Underbart att få jobba lite då och då!

Och vi har fått sålt våran bil. Idag kommer dom och hämtar den och då ska vi iväg och kika på en ny. Känns lite sorgligt att sälja den men man måste tänka ekonomiskt ibland. Vi är i stort behov av 2 bilar snart och istället för att sitta med EN dyr bil kan man lika gärna sitta med TVÅ bilar för samma pris. När man lever i dessa "småbarnsår" får man inte vara allt för kräsen ;)

Charlie små bissingar uppe håller på och spricker igenom nu =) Så vi har inte haft det allt för glatt här hemma

Och fyyy, inatt hade jag världens mardröm. Jag vaknade och fortsatte grina som en tok! Jag såg Charlie DÖ, jag såg han ligga i kistan och jag såg hela begravningen! :-( Det var HEMSKT! HEMSKT HEMSKT HEMSKT, vilken smärta jag hade i kroppen... Men vad jag fått lära mig i tidig ålder, drömmer man om att någon dör så förlänger man dennes liv (vet dock inte om det gäller även när man ser personen död) =) Men Hoppas det stämmer med förlängningen ;)

Melvin har börjat halta igen. Nu har det hållt i sig i ca 2 veckor. Har avvaktat lite i tron om att det kanske varit höftsnuva men det verkar ju inte ge med sig. Och han haltar inte likadant nu som han gjorde när han hade höftsnuvan, men det kan ju vara olika. Men Nu gör det heller inte ont på honom om man frågar. Men jag har bett dagis hålla lite koll på  honom idag och så får vi väl se hur vi ska gå vidare. Vill ju inte att det ska bli en stil som kommer sitta i heller

Tja, vad har hänt mer? Dagarna ser ganska så lika ut nuförtiden. Charlie har ju sina sovrutiner och Melvin går på dagis med sina skittider!

Nää nu kaffetime!
Ha en fin dag!
Kram










Kommentarer
Postat av: MoFa

Härliga bilder på småfisarna! Tror du inte Mellisen likna far sin i gångstilen? Sådär lagom tuff och häftig..;)

2012-04-02 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0