Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Födelsedagspresenten

Tack så otroligt jätte mycket min goa Robban för min superfina födelsedagspresent =) =) Är såååå nöjd!

Ja, nu är det äntligen gjort, hihi! OOOOOOOOONT gjorde det. Och ont gör det.. 4 lååååååånga timmar satt jag, Haha! Men totalt värt det =)
Min gamla gick inte få över, om jag nu inte ville ha en stor svart klump dvs, haha. Inte så snyggt kanske, hihi! Men nu har man fått bort uppmärksamheten på den iaf =) Sen vet jag inte om jag ska göra en stor svart inpassande stjärna över den senare (om det skulle funka).. Men inte ÄN på ett tag haha! Nu får jag allt vänja mig vid denna först

Imorgon kommer min underbara Sandra hit på en liten myskväll. Vin och film/kortspel =) MYYYS! Och då ska även Robban få upp vårt nya handfat, yeeey!

Och på lördag kommer fina Ylva hit och gör mig sällskap när jag skickat iväg Robban på GAIS match med sina vänner. Det förtjänar han =) Då blir det kinamat och melodifestivalen?? Eller film, hehe!

Jag har kommit på att varje gång jag får träningsvärk någonstans så får jag frossa, vad kan det komma sig?? Det behöver inte vara mycket träningsvärk men likförbannat får jag en liten frossa =) Nu kör jag ju magövningar hemma varje dag och ÄNTLIGEN börjar jag se lite resultat. Till och med Robban kommenterade det igår. Känns bra faktiskt. Det finns ju en hel del hud, eller ja, det finns ju lite hud som jag vill ha bort på magen och få den mer fast istället =) Beach 2012, here i come, hahahaha

Och jag satt och diskuterade med mig själv (som är väldigt vanligt) om dethär med att införa betalning för barn som ska till akuten. Och JA, JAG TYCKER att det är toppen bra. Tänk va många föräldrar det faktiskt är som åker in med sina barn enbart för en förkylning eller magsjuka eller diverse skitsaker. För att dom är nojjiga lixom. Och då tänker jag att allt spring på akuten med sina barn minskar kanske lite. För är något inte gratis så tänker man en gång extra innan man gör något =) Snåla människor, hihi! Och det med att man inte kommer ha råd att åka in om det verkligen är något är ren bullshit. Om det nu skulle införas ett pris har jag för mig det stod om någon 100 lapp bara.. Vad är det lixom? Är barnet riktigt dåligt eller något jätte allvarligt hänt så har man råd att lägga den 100 lappen. Och har man inte det får man väl skippa köpa något oväsentligt och spara undan IFALL det skulle hända något.

Hmm, ja min blogg, mina tankar =)
Kram på er






Kommentarer
Postat av: nalle333

Jätte fin! :) Synd att du inte kunde täcka din gamla..o en svart mega prick är inte fint så som du själv skrev.. Hoppas du kan fixa det sen :)

2012-02-02 @ 20:17:27
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Johanna w

Tjusigt!!!

2012-02-03 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0