Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Intervju

Hej hopp gummisnopp! ;-)

Sitter här i min ensamhet. Robban är iväg på utbildning och ska sova borta. Skönt för honom, mindre skönt för mig. Haha!

Inatt har Charlie sovit lite sådär. Och det har ju sin orsak. Första gången jag kom in till honom kändes han kokhet. Tog febern lite sådäringa försiktigt och ja, den visade 38,4. Avvaktade lite med medicin men nästa gång han vaknade låg den på 39,3. Då bidde det ipren. På morgonen när han vaknade låg den på 40,1. Stackarn. På hela denna dag har han varit vaken max 2 timmar. Och febern har legat på 38,5 hela dagen med ipren i kroppen. Jobbigt att se en så liten vara så lealös och påverkad. Tror det är första gången han blir riktigt påverkad av febern. Men sen så är han en glad liten skit oavsett, jämt. =) Underbara onge!

Melvin har dock känt av att Charlie fått lite mer uppmärksamhet än vanligt så han har varit helt omöjlig här hemma. Imorgon ska vi till BVC och då ska jag ta upp frågan om hur man kan/ska gå tillväga. Detta funkar lixom inte för någon av oss.

Jag skrev ju att jag skulle ringa om jobb idag. Och det har jag gjort =) Har några jag redan sökt men idag så sökte jag ytterligare några och bara 20 min efter min ansökan fick jag ett samtal och en arbetsintervju bokad =) =) =) Dock är det bara sommarjobb, men vad gör det.. Att få in foten där är toppen. Återkommer senare om vart =) Åååååh va glad jag är. =) Och till hösten ska jag börja läsa kursen " Barn & ungdomssjukvård" (hoppas jag). Sen ska jag ju som vanligt söka mig in till högskolan. =)

Nä, om man skulle ta och bara njuta av ensamheten en liten stund =)
Kram och god natt

Man får passa på att mysa lite extra när dom är sådär sjuka ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

så glad för din skull vännen!!! :)

2012-02-08 @ 06:26:50
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Its all about me baby! HAHA. Love

2012-02-10 @ 07:22:56
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0