Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag måndag!

Nu vecka, nya utmaningar =)

Helgen har varit fantastisk!
Att åka limo var coolt, riktigt coolt! Party limo.. Ska man åka limo ska det vara en sånhäringa stor, annars kan det kvitta ;) För denna var verkligen enorm, hihi. =) Och rena rama discot inuti den... Och bästa tjejjor var med så egentligen var det ju väntat att kvällen skulle bli så toppen som den faktiskt blev =) =) =)

Och lördagen hade vi fullt upp med bowling på förmiddagen med släkten och efter det åkte vi runt och gjorde massa ärenden för att sen avsluta kvällen med riktig mys framför Melodifestivalen.. Och jag är fortfarande VÄLDIGT fast vid att Loreen ska vinna detta året.. Annars ...... Haha! Men jag är rätt så säker ;)

Söndagen hade vi fullt upp hela tiden kändes det som =) Satt inte mycket stilla.. Och lite kalas ute i Sjölanda med släkten Leinonen hanns med =)

Idag har snöandet kommit tillbaka WTF...Ursch, nä nu vill jag ha vår ;)

Och jag har faktiskt lite ångest nu när jag väntar på svar från "jobb 2" om jag får det eller inte.. Visst vill jag ha det men är det värt att svika 65an för det isåfall? Njae, jag vet inte.. Haha! Det är ju 2 exakt lika roliga jobb fast med helt olika sysslor.. Och sen till hösten ska det pluggas lite kurser så man får behörighet till fler avd på näl nu när man ändå får in foten där! Äntligen ser jag lite ljus i arbetstunneln =) Sen att ha bra referenser och arbetslivserfarenheter gör det hela lite lättare för mig.. =) =) För undersköterska i dagens läge är egentligen döden när det gäller att få jobb?! =)

Sen så SKA jag bli BARNMORSKA och jag SKA bli AMBULANSFÖRARE =) Så det så... När vet jag inte, men jag SKA bli det! =)

Ha en fortsatt fin snöig idag
Bye

Limoparty!












Bowling! =)






Och ett stycke sötcharlie =)

Kommentarer
Postat av: MoFa

KULUKULKULKUL att du är tillbaka! At du inte sagt nåt?! ;) Nu har man något kul att klicka in på igen..;) Kram dotera mi..

2012-03-02 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0