Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

YEEEES!

Tjena hejsan!

Fy va självförtroendet flög upp! =) Var på min första arbetsintervju och jag fick jobbet (sommarjobbet). =) Jag är så otroligt riktigt glad. Det känns fantastiskt bra. Man får in foten till något som kan öppna dörrarna till mycket =) =) =)

Så i sommar mina vänner, ska jag jobba på kirurgavdeldningen på NÄL. 65:an =) Vart skit nervös men det gick över förväntan. En mycket lätt "chef" att ha och göra med.

Har iof redan varit på 65:an en gång, på min praktik i 3:an tror jag det var. Men nu får man en verkligare syn i det hela. För nu kommer jag ju få göra sååååå mycket mer än att stå och titta på =)

Många cancerpatienter, så döden är något man kommer få träffa på ganska ofta. Kommer ihåg på min praktik som varade 4 veckor, då satt jag vak 3 gånger. Men det är absolut ingen jag har ont av. Det är bara att tänka hur man själv hade velat ha det, och jag vet att jag passar till det. Och sen är det ju all vård efter operationer man ska ta hand om. =) Man kommer utvecklas hur mycket som helst som undersköterska. =) Perfekt! Jag är såååååå glad och sååååå nöjd! =) =)

Annars så har jag inte haft världens tid med datorn. Känns som att man har att göra hela tiden med två ongar. Och dessutom när en varit sjuk. Charlies feber har äntligen gått ner. Var till VC med honom idag för det geggat svart gegga ur hans öron men det var ingen fara. Han hade troligtvis fått nåe skit i örat som nu trycktes ur utav vaxet. Men dom trodde han hade vaxproppar/lock för örat som gjort att han varit som han varit. För det kan tydligen vara lika obekvämt som en öroninf. Men det var bara till att avvakta och se så det inte blir värre. Lillskiten!

Och på onsdag ska vi till ÖNH (öron näsa hals) med Melvin, för att kolla hans hörsel. Vi tycker det är lite väl mycket VA?, eller inte hör alls. Man märker när det är "skiter i vad ni säger" och när han verkligen inte hör. Skönt att kolla upp iaf, sen hoppas vi ju att det inte är fel på hörseln =)

Imorgon är det lördag, en alldeles underbar lördag! Min bror ska komma hit och sitta med ungarna så vi kan ut och fira litegranna. Och i detta har vi fått med oss våra underbara vänner Ylva, Markus, Malin och Micke. Först New Place och äta gott och sen vidare till bowlingen =) Underbara lördag säger jag bara. =)

Näää, nu lite kortspelande med underbara Robban =)
Kram och god natt!

Påväg till arbetsintevjun ;)


Skaffat mig bruna linser =) Snyggt va?!


En riktig liten plasttjuv! <3


Ena riktig busonge :)

Kommentarer
Postat av: sandra

EN lins menar du?! hahahaha

2012-02-10 @ 23:22:42
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0