Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Brown eye

God förmiddag!!

Tisdag idag, och det innebär ju alltså att det är onsdag imorgon..Tatueringsonsdagen..Aj aj aj aj! Är inte det minsta nervös/rädd.. Öh jo nu ljög jag! Det är precis det jag är! LIVRÄDD. Men det kommer gå bra, tror jag. Haha! Ikväll ska vi åka och kika på den färdiga skissen. Spänd på hur den ser ut =) Det är ju inte så att det är en liten som ska sitta på ett ställe som knappt syns, utan denna kommer bli stor och sitta på hela överarmen =) Cooolt!

Sitter och tittar på min minsta son och är lika förundrad varje gång över hans bruna ögon =) Roligt att man fått två av varje lixom (när ingen av föräldrarna har bruna ögon) Hahahahahaha. Melvin har ju ljusgröna och charlie som sagt bruna =)

Imorgon har vi fullt upp hela dagen =) Morgonen startar förhoppningsvis lugnt och skönt. Sen måste vi ta bussen runt stan för att hämta upp våran bil för att sen vara hemma till innan 11, för kl 11 kommer min farmor och farfar hit för att passa minstemannen. =) Och kl halv 12 ska Melvin lämnas på dagis och sen vidare till studion. Vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta men ja, min dag är iaf gjord =)

Hmm, ja nä, om man skulle ta sig en snabb kopp kaffe innan Melvin ska hämtas!? =)
Ha en fin dag
Kram kram

Fin fina Melvin!! <3


Den brunögde ;)




Skolfotot.. Tror inte jag lagt upp det tidigare?! =)




Visar lillebror hur Iphonen fungerar ;)

Kommentarer
Postat av: Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Kommet gå kanon Emma ; )



Visst är det härligt bär de skall för klara hur saker funkar och hur man skall göra : ) Men hör sig själv mellan varven också ; )

2012-01-31 @ 14:14:12
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0