Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 25/1

Hej hopp!!

Idag är vår minsteman exakt 8 månader.. 8 MÅNADER!!! Förstå va tiden går fort =) =)

Ja, vad har vi hittat på denna tiden egentligen?! Vi har grejat iordning vår tomt i Velanda, dock en hel del kvar men det börjar arta sig =)

Charlie har vuxit en hel del sen sist. Tänder har han fått. Krypa vägrar han (han rullar fram istället), men står om han håller sig i något =) Äter väl sådär när det kommer till gröt och mat, men däremot älskar han fruktpuréer ;) Gottegrisen!

Melvin han är lite mindre skojjig denna tid. Trots till tusen. Tykar och säger emot. Retas, slåss, lyssnar inte och är bara allmänt trotsig. Hmm, underbara ålder..Haha! Men vi älskar honom ändå ;)

Måste även tacka mina underbara stöttepelare i mitt liv som alltid har funnits där och alltid kommer finnas här för mig <3 (ni vet att ni kan lita med och på mig och jag kommer alltid finnas där för er)
Mina älskade vänner KAJSA & SANDRA...Vad skulle jag gjort utan er?!

Tja, snart är det ju februari...Redan februari lixom..Haha! Och mycket planerat i denna månad.
Jag fyller faktiskt hela 25 år denna månad, hihi. Och då blir det ut att äta med min härliga Robban!

Men det bästa och roligaste som är inplanerat i denna månad är ROSA LIMOUSINE! Fattar ni va coolt? Då är det girlparty som vankas. Kommer en rosa limousine och hämtar upp en massa härliga tjejer runtom här i Trollhättan för att köra oss till förfest. Och senare till krogen och för att sen avsluta det hela med hemfärd...Kommer bli riktigt skoj!! =)

Har även sökt 2 jobb =) =) =) Men har nog haft lite för höga förväntningar :( Men jag hoppas in i det sista =)
Så håll tummarna för mig är ni gulliga =) Det hade varit helt fantastiskt =) Då blir det husbygge tidigare än tänkt =)

Nja, jag slänger in en bildbomb  =)
Kraam på er











My LOVLEY friend Sandra <3


Och min andra LOVLEY FRIEND Kajsa <3


Nyår













Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig <3

2012-01-25 @ 18:11:00
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Låter som bra månader Emma : )

Väldigt söt bild på Charlie som somnat i gåstolen : )

2012-01-25 @ 19:25:13
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0