Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tatueringstid!

Heeeej!!

Åååååh, kan ni tänka er.. Idag fick min vän Sandra mig äntligen att komma iväg och beställa en tatueringstid ;) Ååååh såå pirrigt! Nervös till tusen! Och jag hade väl räknat med några veckors "väntetid", men icke.. Redan på onsdag hade han en tid. Iiiiiiih! Hahah! Mmm men motivet ska jag hålla på lite. Det får ni se sen. Men den ska täcka över min gamla tatuering och lite till. Alltså hela överarmen ;) Oj oj oj! Vågar jag? Ja det klart..Tror jag iaf, hihi!! Snyggt kommer det oavsett bli

Hihihihi!!
Ja vad har vi mer hittat på mer idag...Tja, tagit emot tusen trots av min underbara son på 3,5 år.. Han är såååå duktig i och på mycket, men när det kommer till att vara snäll mot mamma, kan han ingenting. Känns det som.. Haha!!

Han har ju iaf bytt till storbarnsavdelning på dagis nu och det MÄRKS kan man säga. Nu har han blivit mycket mer kaxig. Retas mycket mer. Har frågat lärarna om hur han är (vet ju att han varit lite hård på lillbarnsavd) men trodde väl att han kanske skulle kunna få lite mer respekt för dom lite större. Men ICKE!! Han är minst lika hård mot dom 

Och stackars lilla Charlie ska vi inte prata om.. En tåligare bebis får man allt leta efter.. Efter all "skit" han fått av storebror, så kan man inte vara annat! Hmmm

Imorgon är det äntligen fredag! Som vi längtat =) Då är det fredagsmys till 1000 på schemat
Våra underbara vänner Markus och Ylvis kommer hit på middag. Toppenkul tycker vi =)

Sen får vi se va helgen har att erbjuda..Lite shopping får nog plats ivartfall, hihi

Ha en underbar kväll!
Kraaamis

The tatto som ska övertäckas ;) ;)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Vilken studio har du valt?

2012-01-27 @ 10:25:19
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Mormor Lisa

Kul att du kommit igång med bloggen igen. Kram

2012-01-29 @ 20:37:31
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0