Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

FINALLY

Nu äntligen har vi fått nät här hemma igen.. Det har varit sönder för oss därav inget bloggande :( Men nu så.. hehe!! Och dessa nymodigheter med att blogga via mobilen är inget jag någonsin kommer förstå mig på haha!!

Tja, ja va har hänt sen sist? =) 
Inte så värst mycket kanske, haha!!

Har iaf börjat jobba.. Eller ja, introduceras in till jobbet. Det är mycket som ska läras, det vill jag lova. Så idag är det ännu ett pass, kvällspass. Och imorgon är det ett morgonpass. Sen får vi se om jag får tider några helger framöver. Av det jag redan fått vara med om kan jag säga att det är ett väldigt spännande jobb. Händer mycket och mycket olika =) Och att man sen får lära sig mer än en undersköterska egentligen ska kunna känns ännu mer skoj! =)

Denna helgen ser väldigt lugn ut =) Yeeey va gott!!

Och i veckan har jag åkt på mitt första ryggskott.. Helskotta va ont jag haft. Fick till och med ha Robban hemma eftersom jag knappt kunde röra mig. Men nu känns det bättre. Mornarna är fortfarande lite jobbiga men det ska väl lägga sig helt snart =)

Var en sväng till komvux häromdagen också för att kika lite kurser. Men kursplanerna hade inte kommit ut än men jag skulle ha uppsikt. Kursen som jag framför allt ska läsa nu till hösten är "Barn och ungdomsjukvård" och sen får vi väl se om jag kanske hittar något mer skoj =)

Och dessa nya tider på dagis har börjat nu och jag kan bara säga att jag är såååå MISSNÖJD!! Har även pratat med några föräldrar på dagis om det och även dom tycker det är dåligt. Får hoppas det inte håller i längden... Man hinner knappt hem innan man ska hämta hem barna och att hämta hem kl 11.30 är INTE OKEJ! Fyyy

Oj, jag höll på och glömma.. Har ju fått tillökning i släkten =)
Lollo och Jonas har fått sin andra lilla prins
&
Elin och Micce har fått sin andra lilla prins =)
GRATTIS till er alla! Underbart <3

Hmm nä, en kopp kaffe nu när jag sitter här i min ensamhet =) CharlieMan sover och Mellisen på dagis =)
Kram på er

Även Robban har blivit med tatuering =)




Busungen är numer överallt och ingenstans hela tiden, haha


Nya åket =)




Hahahahaha mitt otroligt snygga ID kort! Mohaha!!

Kommentarer
Postat av: Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Robbans var snygg : )



Roligt att han utvecklas lille Charlie. Då är de inte så mycket som får vara ifred/outforskat ;P

2012-03-15 @ 13:08:06
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: FaMo

Härligt att få läsa igen dina berättelser. Fin tatuering Robban har, har du sett pappas o Ylvas? Lycka till med jobbet o kram till barnen.

2012-03-16 @ 16:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0